Szkolenia zamknięte w naszym wydaniu mają formę treningów umiejętności. Minimum słów maksimum doświadczenia. Jak mówili starożytni Aborygeni: „ Każda wiedza jest tylko chaosem zanim znajdzie się w mięśniach”.

I zgodnie z tą maksymą staramy się ograniczyć do niezbędnego minimum wykładanie teorii i najwięcej uwagi przyłożyć do ćwiczeń, gier i eksperymentów, które dają szansę na przełożenie wiedzy w umiejętność, jeszcze w czasie treningu. Niektóre treningi składają się nawet w 95% z doświadczania i są realizowane jako RPG (Role Playing Game), czyli rozbudowane, rozpisane na role i konteksty, scenariusze wzięte z rzeczywistości biznesowej klienta.

Każdorazowo szkolenie – trening jest przygotowywane, tak w formie jak i treści, w oparciu o informacje wyłonione w trakcie rozmów z klientem.

Przykładowe tematy szkoleń – treningów:

  • Treningi Sprzedażowe

  • I . Stopień – Podstawowa Strategia Sprzedaży – Wyłanianie i Adresowanie Potrzeb Klienta
  • II. Stopień – Negocjacje Handlowe
  • III. Stopień – Radzenie Sobie z tzw. Trudnym Klientem
  • IV. Stopień – Sztuka Profesjonalnej Prezentacji Handlowej
  • V. Stopień – Sprzedaż Złożona – Sztuka Rozgrywek „Dyplomatycznych”
  • VI. Stopień – Sprzedaż Złożona – Sztuka Walki z Konkurencją

  • Zarządzanie Sytuacyjne
  • Komunikacja Interpersonalna
  • Trening Antystresowy
  • Time Managment – Zarządzanie Sobą w Czasie
  • Trening Kreatywnego Myślenia
  • Sztuka Przekonywania
  • Tryby Przekonywania w Oparciu o MetaProgramy
  • Sztuka Retoryki
  • Motywowanie Pozafinansowe Pracowników
  • Leadership – Przywództwo w Organizacji
  • Szkolenia dla Menedżerów – Małe MBA
  • Sztuka Wystąpień Publicznych
  • Rozwiązywanie Konfliktów – Sztuka Mediacji i Negocjacji
  • Trening dla Trenerów Wewnętrznych
  • Sztuka Prowadzenia Coachingu dla Menedżerów
  • Coaching Grupowy dla Sprzedawców

Wszystkie powyższe treningi mogą być wsparte konsultacjami, spotkaniami coachingowymi, zajęciami i wyprawami outdoorowymi.