SENSORY MARKETING PROJECT
Zintegrowane, subtelne i podprogowe oddziaływanie na klienta sklepów wielkopowieszchniowych i sklepów sieciowych (franczyzowych).
Czasy, kiedy w sklepach towar „sprzedawał się sam” bezpowrotnie minęły.
Teraz grają rolę promocje, głównie cenowe, a i to nie zawsze wystarcza, aby przyciągnąć klienta i zatrzymać go na terenie sklepu o kilka chwil dłużej, co jak mówią statystyki automatycznie przekłada się na większy obrót.
Jednym z możliwych rozwiązań jest proponowana przez nas kompleksowa usługa Marketingu Sensorycznego wg naszego autorskiego SENSORY MARKETING PROJECT.
W oparciu o najnowsze badania (własne i wybitnych specjalistów w dziedzinie MS – m.in. Eric’a Spangenberg’a), osiągnięcia naukowe (psychologiczne, neuropsychologiczne, socjologiczne i technologiczne) proponujemy wsparcie procesu sprzedaży detalicznej dla sieci sklepów wielko- i małopowierzchniowych.
Nie proponujemy tylko „przyjemnie pachnącego i ładnie brzmiącego sklepu”.
Jesteśmy w stanie zaprojektować tak nasze rozwiązania, aby klient wchodząc do sklepu pozostał w nim dłużej, kierował się w te miejsca sklepu, na których nam najbardziej zależy, na poziomie nieświadomym będzie też prowokowany do dokonania zakupu jednocześnie pozytywnie będzie kojarzył naszą i inne promowane marki.
Proponujemy wysoce wysublimowane rozwiązanie.